zaterdag 4 september 2010

Werkplek

Het werk in de zin van ‘kantoor’ is er bij mij de afgelopen weken bij ingeschoten. Ook de komende week zal ik daar nog niet veel tijd voor hebben. Ik heb echter niet stil gezeten, ik heb ik samen met mijn vriendin heel veel gedaan. Fysieker dan normaal, ik verbrand veel meer energie dan in Almere, ik eet veel meer dan voorheen en mijn broeken glijden van mijn kont af!

(geen foto)

Maar het kantoorwerk moet ik wel weer gaan oppakken. Dus heb ik vandaag een tijdelijk kantoor ingericht met meubeltjes die hier nog stonden toen we hier in trokken. Tijdelijk, want over 2 maanden moet alles worden verplaatst want dan gaan we tijdelijk in het bijgebouw wonen. Zie mijn volgende post! We hebben in ieder geval al enige tijd internet en nu dus mijn eigen PC in Drenthe. Dus nu kan ik weer lekker emailen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten